24 Ocak 2016 Pazar

S4 League x7 Bug Hilesi 2016


S4League Çok Kapsamlı x7 Bug Hileleri 25.1.2016 (Hepsi Bir Arada) 25 ocak 2016
Merhaba Çalışan FN Resource Tool programı ile yapabileceğimiz güzel bir hile paketine bakıyorsunuz
Emirsatech arkadaşımızın sayesinde kapsamlı bir şekilde anlama ve deneme imkanına sahip olacağız 
Ne Hileleri var derseniz  aşağıdaki gibi;

DOSYA İÇERİĞİ

400 Exp Arcade Bug Fixlenmez
Card Bug Fixlenmez
Cell Ve Core İçinde Craft Bug
Crafting Bug Fixlenmez
Dagger İle Damage Bug
Guardian Ve Görev Bug Fixlenmez
Normal Silahları Fp Gösteren Bug (Görünüş Olarak) Fİxlenmez
Resorce Tool Programı

YAZILI ANLATIM

1:Oyun Dosyanızı Yedekleyin
2:Resource Programını Açın
3:Sol Üstten Load From Seçeneğine Tıklayın
4:Açılan Pencerede Yedeklediniz Oyun Klasörünün İçine Girin Ve S4HD Dosyasını Seçin
5:Seçtikten Sonra Resourcenin İçine Klasörler Gelir Sağ Alt BüyüTeç Kısmından Benim Verdiğim Dosyalardan Hangisini Deiştirmek İstiyorsanız Onun İsmini Yazın Enter'e Basın.
6:Çıkan Arama Sonucundaki Dosyaya Sağ Tıklayıp Replace'diyin Önünüze Gelen Pencerede Benim Verdim Dosyadan Hangisini Deiştirmek İstiyosanız Onu Seçin (Deiştireceğiniz Dosya İle Resource Programında Çıkan Dosya Aynı Olması Gerekmekte Yanlış Dosyayı Sakın Deiştirmeyin).
7:Seçtikten Sonra Resource Programında Sağ Üstten Save'diyip Kapatın.
8:Oyuna Girin Ve Bugladinz İşlemi Yapın 

NOT: Yukardaki adımları yaparken yani denerken hileleri Oyun kapalıyken yapıyoruz.. 

VİDEOLU ANLATIM
 


GEREKLİ S4LEAGUE x7 HİLE DOSYALARI TIKLA İNDİR >>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder